Pagina's

maandag 19 juni 2017

Iets weggeven is leuk, maar iets krijgen toch ook #blogmeet

Het is al meer dan een week geleden dat Davina opnieuw een blogmeet organiseerde. Er werd al uitvoerig over geblogd en misschien denk je wel "waar komt die nu nog mee af".

Maar zo'n blogmeet op poten zetten, daar kruipt toch flink wat werk en voorbereidingen in. Daarom dat ik Davina en de gulle sponsors toch nog even in de schijnwerpers wil zetten. Naast een gezellige avond met medeblogsters ging ik namelijk naar huis met deze buit.
De dag van de blogmeet was het prachtig weer. Toen Ondinneke en ik na iets meer dan een uur rijden aankwamen in Merksem zaten er al een paar dames gezellig buiten te praten. Het was heel leuk om te zien hoe die kring steeds groter en groter werd. Ik heb er enorm van genoten om de gesprekken tussen de  andere blogsters mee te volgen. Zelf had ik echter voor de tweede keer super veel zenuwen. Het is zo raar om de personen die je al een tijdje volgt in het echt te zien. En wat zeg je daar dan tegen? Zelf durf ik het ijs niet te breken hoor, of als ik het wel probeer dan komen er meestal vreemde dingen uit...

Gelukkig bedachten Delphine en Sarah daar iets op. Een leuk spel met allerlei stellingen waarbij je een stoel door moest schuiven als het antwoord ja was en anders moest blijven zitten. Zo belandde je af en toe bij iemand op de schoot  of kwam er iemand op je zitten. Ik zit hier net achter het trio verstopt.
Delphine en Sarah bedachten ook het idee om een vlaggenlijn te maken voor Davina. Iedereen naaide een vlagje en Delphine maakte daar een mooie lijn van. De vlaggenlijn was net lang genoeg om heel de kring rond te gaan en daar moest natuurlijk ook een mooie foto van genomen worden.
Daarna was er nog een stoffenruilspel en daarna deden we bingootjedraai (dit heb ik even gekopieerd van bij Davina, het klinkt gewoon zo leuk). Wiens nummertje eruit gerold kwam, mocht van de enorme prijzentafel iets kiezen. Ik koos een cadeaubon uit en die bleek van Olive Online te zijn. Zo'n bon, dat komt altijd wel van pas!
Voor de challenge gekoppeld aan de blogmeet mag ik aan de slag met de roze kamsnaps van Babarum en het mooie stofje van Cas & Nina past daar perfect bij.
Ook de kortingsbon van Straightgrain en Cas & Nina nam ik maar al te graag mee naar huis.
Het was een toffe avond en dat allemaal dankzij Davina, Sarah, Delphine, Stefanie en alle sponsors. Hopelijk komt er snel een vervolg. Dan stoppen we eerst bij een eettent (Ondinneke vergat namelijk vooraf te eten waardoor we eerder vertrokken op de blogmeet om te voorkomen dat ze helemaal van haar stokje zou gaan.) En dan laten we die zenuwen hopelijk eens thuis.

Ps. Vergeet niet je kans te wagen om de Giveaway te winnen.

Groetjes Daisy



Een overzichtje van alle sponsors, in willekeurige volgorde:


































https://www.bloglovin.com/blogs/molemiekes-naaiblog-12446285













5 opmerkingen:

  1. Het was supergezellig ook ons bezoekje aan de Quick ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, en ik wou net geen reclame maken voor een bepaalde keten. Geweldig! Maar de service was top, toch nog een ijsje krijgen na sluitingstijd.

      Verwijderen
  2. Leuk je nog eens ontmoet te hebben. Het was idd een heel gezellige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zenuwen zijn toch nergens voor nodig? Jij ging wel met leuke prijzen naar huis ook, chique! Dat stofje voor jouw uitdaging, daar heb ik mezelf heel erg voor moeten inhouden om dat niet ook uit de sponsorbak te grissen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je nog eens te zien.
    Jouw 'gewonnen gedeelte' is echt wel de moeite.

    BeantwoordenVerwijderen